8/20/2010

HI, THIS IS REAL OSCAR MYKKÄNEN.

♥ Oscar sanoo:
Hei ! Olen Oskari Oliver Mykkänen Raumalta, mutta asun pääsääntöisesti Helsingissä, Vallilassa. Olen 20-vuotias työssäkäyvä mies. Olin pitkään Valintatalon kassalla töissä, mutta huonon työn takia vaihdoin hyvän ystäväni isän grillikioskille. Teen siis Hot Dogeja, hampurilaisia, kebabeja ja kaikkea muuta yhtä rasvaista ja läskeyttävää. Olen luonteeltani todella romanttinen -> pidän kuu(tamo)kävely
istä, hienoista illallisista ja elokuvissa käymisestä. Pidän myös perus loikoilusta, esimerkiksi FIlmTowninista lainatun elokuvan, naksujen ja dipin kanssa syömisestä kainalokkain. Olen myös sosiaalinen, mutta ujokin. Kiltti, ystävällinen ja hassuttelija. Erotiikka: Rakastan seksiä, olen kokeillut sitä naisen ja kerran miehenkin kanssa. En kumminkaan halua kiirehtiä vaan asiat tapahtuvat painon mu
kaan. Tykkään hellästä, romanttisesta yhdynnästä sekä villistä yhdynnästä (yhdyntä on kamala sana XDDDDDDDDD). Rakkaussuhteet: Olen avoin bi-seksuaali, en perus teini wannabe. Olen seurustellut miehien sekä naisten kanssa, vaikka olen enemmän naisiinpäin. Scene-naiset ovat mieleeni ulkonäöllisesti, mutta harvoin luonteeltaan -> useimmat ovat niin ylimielisiä. Mitä haluan kumppaniltani: Läheisyyttä
, tasa-arvoa, kunnioitusta, kärsivällisyyttä, joustavuutta.
The end. XD
kuulostaa joltai 40-vuotiaan treffihakemukselt XDXDD

♥ kate sanoo:
joo, mustaki tuntuu et alat hakee jotai uutta tuolla tekstillä 8DDDDDDDDDd

♥ Oscar sanoo:
no en XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti